FAQ

Aangezien wij met verschillende partners werken kan het zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er producten uit je bestelling ontbreken, ontvang je deze doorgaans na 2-3 werkdagen.

Helaas kan het voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt en iets later wordt geleverd. Vanaf het moment dat een bestelling in handen is van DHL hebben wij hier geen invloed meer op. In 99% van de gevallen wordt een bestelling 1-2 dagen na de verwachte levertijd geleverd. Je kunt de status van jouw bestelling nakijken via de volgende link: 

https://avenuebags.nl/pages/volg-mijn-bestelling

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op, zodat wij je verder kunnen helpen.

Bestellingen kunnen 1 uur na de aankoop geannuleerd worden. Hierna is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. 

Als je niet tevreden bent over jouw bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat (inclusief labels en etiketten) geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van een Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.


Als wij de door jouw geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zal de verkopende partij vervolgens het aankoopbedrag binnen 2 werkdagen terugstorten op jouw rekening. 

Klik hier om naar de 'ruilen en retourneren' pagina te gaan.

Op deze pagina https://avenuebags.nl/pages/volg-mijn-bestelling kun je jouw ordernummer in voeren om je pakketje te volgen.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.